Giriş Yap
Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!

Sıkça Sorulan Sorular

  • ·         Ürünlerin Yıkaması Nasıl Yapılmalıdır ?

Oqra ürünlerini 30 derece sıcaklıkta, ağartıcı içermeyen deterjan kullanılmalı ve ürünler ters çevrilerek yıkanmalıdır. Böylelikle uzun süre problem yaşamadan ilk gün ki yeniliği ile kullanabilirsiniz.

 

  • ·         Siparişlerin Teslim Süresi Kaç Gün ?

Ürünleriniz siparişi verildiği gün kargoya teslim edilmektedir. Bulunduğunuz bölge ve yoğunluğa göre ortalama 2-3 gün içinde sizlere ulaşmaktadır.

 

  • ·         İade Şartlarınız Nelerdir ?

Ürünlerinizi herhangi bir neden ile iade etmek istediğinizde 14 günlük yasal iade sürecinin geçmemiş ve ürünlerin kullanılmamış, etiketleri sökülmemiş, ürünlere özel olarak yapılan poşetlerin yırtılmamış olması gerekmektedir. Bu şartlar sağlandığında iadeniz gerçekleşecektir.

 

  • ·         Değişim Şartlarınız Nelerdir ?

Ürünlerinizi herhangi bir neden ile değiştirmek istediğinizde 30 günlük değişim sürecinin geçmemiş ve ürünlerin kullanılmamış, etiketleri sökülmemiş, ürünlere özel olarak yapılan poşetlerin yırtılmamış olması gerekmektedir. Bu şartlar sağlandığında değişiminiz gerçekleşecektir.

 

  • ·         Kusurlu Ürün Geldiğinde Ne Yapılmalı ?

Satın almış olduğunuz ürününüz sizlere kusurlu olarak geldiğinde iletişim adreslerimizden (whatsapp, mail, sitede yer alan sabit hatlarımızdan) bizlere ulaşabilir ve değişiminizi gerçekleştirebilirsiniz.

 

  • ·         Kurumsal Fatura Kesilebilir mi ?

Alışverişleriniz de kurumsal fatura kesilmektedir.

 

  • ·         Kargo Ücreti Var mı Fiyatı Nedir ?

Markamızdan yapacağınız alışverişlerde kargolarımız tamamen ücretsizdir.

 

  • ·         İade Ve Değişimlerde Kargo Ücreti Kim Tarafından Ödenecektir ?

İade ve değişimlerde kargo ücreti tamamen markamıza aittir. Yapılacak olan işlemlerde iletişim mailinden ya da whatsapp hattından bizlere ulaşarak kargo kodu isteyebilirsiniz. Anlaşma kodu ile ücretsiz şekilde ürünleri bizlere ulaştırabilirsiniz.

 

  • ·         Siparişleri Nasıl iptal Edebiliriz ?

Siparişlerinizi sitemiz üzerinden iptal edebilirsiniz. Kargoya teslim edilmiş yolda olan siparişlerinizi iptal etmeniz mümkün değildir. Ancak ürün elinize ulaştığında sitemiz üzerinden iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

 

  • ·         Kapıda Ödeme Yapılabilir mi ?

Kapıda ödememiz malesef yoktur. Sitemize tanımlı olan ödeme sistemi üzerinden kart ile ödemelerinizi yapabilirsiniz  

 

  • ·         İade Ve Değişim Süresi Geçen Ürünlerde Ne Yapılmalı ?

Yasal olarak 14 günlük iade ve 30 günlük değişim süresi geçen ürünlerde üzülerek belirtmeliyiz ki işlem yapılamamaktadır.

 

  • ·         Ürünler İç Gösteriyor mu ?

Oqra ürünleri kesinlikle iç göstermemektedir. Tasarımlarımız, materyal seçimlerimiz ve imalat aşamalarımız tamamen sizlerin konforu ve rahatlığı üzerine yapılmaktadır.

 

  • ·         Doğru Bedeni Nasıl Seçerim ?

Oqra sizler için daima kolaylığı ve konforu sunmaktadır. Ürünlerimizin açıklamalar kısmında beden tabloları, manken ölçüleri ve bedeninizi nasıl ölçeceğiniz üzerine bilgiler paylaşılmaktadır. Bu bilgiler haricinde iletişim kanallarımızdan bizlere ulaşarak destek alabilirsiniz.


  • ·         Üyelik Oluşturmadan Yapılan Alışverişlerde Nasıl Destek Alabilirim ?

Misafir olarak alışveriş yapmanız mümkün. Sizlere verilecek olan sipariş kodu ile bizlere ulaşarak gerekli bilgileri alabilir, sizlere ulaştırılacak olan kargo takip kodu ile ürününüzü takip edebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.